ورم پا طبیعیه ؟
کسی بوده اینجوری شده باشه
خطر نداره؟

تصویر
۱۳ پاسخ

حتما ازمایش دفع پروتیین بده فشارتم چک کن مسمویت بارداری نگیری که خطرناکه

نمک مصرف نکن اصلا غذای خودتو جدا کن از سفره

عزیزم منم‌چن روز پیش احساس کردم پای چپم‌نزدیک انگشتام ورم داره رفتم زایشگاه گفتن ورم این قسمت مهم نیست ورم مچ پا اگ یک طرفه باشه خطرناکه این بیپیشتر بخاطر سرپا ایستادنه یا خوابیدن زیاد

خیار بخور بدون نمک خیار برا از بین بردن ورم عالیه...

نه طبیعی نیست عزیزم یکی از مامانا همینجوری شده بود رفت بیمارستان و فهمیدن هم مسمومیته هم دفع پروتئین داشته هم خونرسانی به جنین داشته قطع میشده

سلام خانما پای چپم فقط ورم میکنه بنظرتون طبیعی هست ؟
هفته ۳۶ هستم

تصویر

من از اول بارداریم ورم دارم امروز که دیگه بیش از حد شده ولی خب مشکلی نبوده خداروشکر

منم رفتم تو فاز ورم
فشارمم خوبه
ازمایشاتتم خوب بود غذامم معمولی
احتمالا طبیعی باشه دکترم گفت چیز خاصی نیست

واي اين شلوارا خيلي خوبه🚶🏻‍♀️راحتم توش🚶🏻‍♀️

من از هفته ۲۸ورمم شروع شد طبیعی بود فشارمم خوب بود ولی باید فشارت چک کنی اگه اون اوکی باشه طبیعیه

تو عکس ورم نداره به نظر اما اگه زیاد شد شاید مسمومیت خاملگیه برو دکتر

منم دست و پام ورم داره نمیدونم طبیعیه یا نه تو این هفته💔

فشارت بالاس؟

سوال های مرتبط

مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی