۵ پاسخ

مبارکش باشه
ببخشین سوال میکنم‌عزیزم دخترتون چن وقتشه و چن کیلویه آخه فک میکنم مث دخترمنه

دنیزم هنوز ندارع

پسر منم هنوز دندون نداره😂 تولد و دندونیشو باهم میگیریم بهتر

خوشگل 😍❤️

ای جانم

سوال های مرتبط

مامان پسرررییی🩵💫 مامان پسرررییی🩵💫 ۱۳ ماهگی
مامان رزخانم مامان رزخانم ۱۱ ماهگی