۳ پاسخ

ترشح آبکی و درد شکمی و دمای بالای بدن

معمولاً یک هفته بعد پریودی همون علایم پریودی داری و کمی ترشحات

اره احتمالا استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان یگانه💝 هدیه 💝 مامان یگانه💝 هدیه 💝 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 قصد بارداری