۱۵ پاسخ

چرا شاکیه طفلی😁

اینم 🌾گندم خانوم ما روزی ک ب دنیا اومد♥️❤️

تصویر

ای ننههه ماشاالله بهش❤️
اینم راستین من

تصویر

من اصلا ندیدمش چون تا دنیا اومده بود برده بودنش ان ای سیو بعد دو روز دیدم ک اجازه نمیدادن گوشی ببریم تو ان ای سیو بعد شیش روز ک اوردیمش خونه عکس دارم

اینم الانش

تصویر

این کرشمه من بعد۲ساعت از دنیا اومدنش

تصویر

چقد نینی های همتون ناااازن خدا حفظشون کنه براتون انشاالله منم به خوشی و سلامتی بچمو بغل بگیرم جوری شده که دیگه صبر ندارم که به دنیا بیاد🥹❤️

اینم دختر ناز من
دختر دومم هنوز نیومده

تصویر

جیگر من

تصویر

پسرک من 😁😍

تصویر

اینم کوچولوی من که ۷سال پیش اومد وشد نور چشام🥹🥹💙😍اینیکی هم هنوز نیومده😅

تصویر

اینم الانش

تصویر

جوجه من🥹

تصویر

اینم محمد ادریس ما 🥰

تصویر

خداحفظش کنه عزیزم🥰😍😘

سوال های مرتبط

مامان ࡐ‌ࡅ࡙ܣߊ‌ࡍ߭🤱 مامان ࡐ‌ࡅ࡙ܣߊ‌ࡍ߭🤱 ۵ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ ماهگی
مامان علیسان👶🏻🥹🩵 مامان علیسان👶🏻🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۹ ماهگی