۱۰ پاسخ

من به دکتر گفتم قطع نکرد گفت باید هم مکمل بخوری هم فولیک دارم ادامه میدم

تا آخر بارداری

دیگه نمی خورم داروهامو عوض کرد

من تا ۱۶ هفته بعدش بهم مکمل و آهن دادن

تا16هفته بخورید به بعدشم تو مولتی و مکملا اسید فولیک هست

عزیزم دکتر و شرایط هر کسی فرق داره ولی اصولا توی ۱۶ تا ۱۸ هفته قطع میکنن ولی بجاش مکمل شروع میکنن که داخل مکمل ها فولیک اسید هست

من تا۱۲هفته خوردم

بعضی دکتر ها مقدارش رو کم میکنن ولی میگن تا آخر بارداری بخوریم ، ببین دکترت چی میگه

16عزیزم

تا آخر بارداری

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته هفدهم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۸ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌ودوم بارداری