خانوما قرص فولیک اسیدو تا چندهفتگی باید خورد ؟

۶ پاسخ

من تا 16 هفته خوردم

من دکترم گف قطع کن فعلا 6تا دارم اونو میخورم قط میکنم

من تا ۱۵ هفته گفت بخورم
مولتی هم از اول داد

داخل مولتی ویتامین ها معمولا اسید فولیک هست و دکتر از وقتی بهت مولتی ویتامین میده قرص اسیدفولیک رو حذف می‌کنه .
برای من که اینطور بود
از هفته ۱۴ دیگه نخوردم

من ۱۴ هفته دکتر برام قطع کرد

من 18 هفته برام دکتر قطع کرد

سوال های مرتبط

مامان دخملام🫣💕 مامان دخملام🫣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته هفدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکی💕✨ مامان نیکی💕✨ هفته بیست‌ویکم بارداری