تا کی باید قرص اسید فولیک خورد

۶ پاسخ

هفته ۱۶

خانه بهداشت به من گفت قطع کن پس چرا

تا اخر

دکتر چی تایید میکنه برای خوردنش

من تا ۱۸ هفته خوردم

تا ۱۲_۱۴ هفتع

سوال های مرتبط

مامان دخملام🫣💕 مامان دخملام🫣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان عزیزگولو🩷🪷 مامان عزیزگولو🩷🪷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وهفتم بارداری