دوستان فولیک اسید و باید تا کی خورد؟؟؟

۶ پاسخ

16 هفته

من هروقت فولیک اسید میخورم حالم بد میشه بالا میارم نمیدونم چیکار کنم

والا من ۱۰ روز نمیخورم دکتر به جاش اهن داده و کلی مکمل داده

من تا ۱۹هفته خوردم

تا ۱۶ هفته
۱۶ هفته به بعد بهت اهن میده

من از دیروز نخوردم مولتی و داروهایی ک دکترم داد گفت فولیک اسید داره توشون

سوال های مرتبط

مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان عزیزگولو🩷🪷 مامان عزیزگولو🩷🪷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملام🫣💕 مامان دخملام🫣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی
مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ ۱ ماهگی