دوستان تا هفته ی چندم باید فولیک اسید خورد؟؟؟

۱۱ پاسخ

سلام عزیزم برا من ۱۲ هفته قطع کرد مکمل داد توش فولیک اسید هم دارن

من هنوزم میخورم اما از ۱۳ هفته شده یک روز در میون

تو۱۶هفتگی داروهامو عوض کرد گفتش دیگ نخور

فولیک اسید چند میخورید

بستگی به شخص داره من هنوز میخورم بخاطر شرایطم

دیگه تقریبا ۱۶ هفتگی قطع می کنند

من مکمل میخورم که توش فولیک اسید داره

من ک فعلا گفت بخورم

من تااین هفته میخوردم دیگه دکتر مکمل داد ک توش فولیک اسید داره با اهن

دکتر تشخیص میده،من رو هنوز گفته بخورم

تا ۱۶ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان فسقلی🐣🫀 مامان فسقلی🐣🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ویکم بارداری