سلام عزیزم برا من ۱۲ هفته قطع کرد مکمل داد توش فولیک اسید هم دارن
من هنوزم میخورم اما از ۱۳ هفته شده یک روز در میون
تو۱۶هفتگی داروهامو عوض کرد گفتش دیگ نخور
فولیک اسید چند میخورید
بستگی به شخص داره من هنوز میخورم بخاطر شرایطم
دیگه تقریبا ۱۶ هفتگی قطع می کنند
من مکمل میخورم که توش فولیک اسید داره
من ک فعلا گفت بخورم
من تااین هفته میخوردم دیگه دکتر مکمل داد ک توش فولیک اسید داره با اهن
دکتر تشخیص میده،من رو هنوز گفته بخورم
تا ۱۶ هفتگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.