اوایل فولیک اسید میخوردم بعدش دکتر رافولیت داد این هفته رفتم آهن داد
تا ۱۶ هفته
16 هفتگی
دکترت باید تشخیص بده ، بعضی ها تا سه ماه میخورن
ن اخه گفته بودن بعد ان تی قرص اهن بخور فولیک نیاز نیست
چرا باید قطع کرد؟
دکتر من از اول داده
هنوزم قطع نکرده برام
یعنی خطرناکه؟
والا من فکر میکردم تا سه ماهه ولی دکترم گفته هنوز بخورم
دکتر گفت ۱۵ هفته قطع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.