خانوما فولیک اسید رو چندهفتگی قطع کردید

۸ پاسخ

اوایل فولیک اسید میخوردم بعدش دکتر رافولیت داد این هفته رفتم آهن داد

تا ۱۶ هفته

16 هفتگی

دکترت باید تشخیص بده ، بعضی ها تا سه ماه میخورن

ن اخه گفته بودن بعد ان تی قرص اهن بخور فولیک نیاز نیست

چرا باید قطع کرد؟
دکتر من از اول داده
هنوزم قطع نکرده برام
یعنی خطرناکه؟

والا من فکر میکردم تا سه ماهه ولی دکترم گفته هنوز بخورم

دکتر گفت ۱۵ هفته قطع کن

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی
مامان گندم مامان گندم هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری