سلام خانما شما از هفته چندم اسید فولیک قطع کردید

۸ پاسخ

از ۱۶هفته قطع شد

من تو ۱۷هفته دکترم قطع کرد بجاش ففول و مولتی ویتامین و کلسیم داد

۱۹هفتگی ک رسیدم قط کرد

من از ١٢ به بعد دكتر نداد،مولتى ويتامينى كه داده توش داره ولى

از ۱۸ هفته دکترم گفت نخور
بجاش بهم قرص آهن داد

به من تو ان تی گفت دیگه نخور

منم این سوالو دارم چون هنوز دارم میخورم

من از هفته ۱۶هم دیگه نخوردم

سوال های مرتبط

مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی
مامان نورا🩷 رضا🩵 مامان نورا🩷 رضا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری