۷ پاسخ

منم اینو دارم خارجی نیس این تو ایران ساخته میشه

من یک سیسی میدادم

من هر وقت دلش درد میکردم میداد عالی بود

روزی یکبار اونم ۵ سی سی بعد از اولین شیردهی صبح

آره اینه بستگی داره دکترش چقدر بگه
من ۲تا قطره چکان میدم ۶ساعت یبار
خیلی هم خوبه اثرگذاریش

تا ۳ بار در روز میتونی بدی هر سری ۲/۵سی سی

اگه رفلاکس داره بده براش..تشدید میکنه

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۲ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۲ ماهگی
مامان بانو خانوم مامان بانو خانوم ۱۷ ماهگی