سلام اینجوری لم دادن رومبل ایراد داره؟

تصویر
۷ پاسخ

نه چه ایرادی

نه عزیزم ولی به پهلو چپتم دراز بکش گاهی اوقات...
میگن خونرسانی به جفت تو بهترین حالت خوابیده به سمت چپ هست

من همش سعی میکنم به پهلو بخوابم

اخه چه ایرادی 😂

مدت زیاد لم نده، حالت قرار گیری جنین مثل طاق باز میشه و اذیت میشه یکم

بله نباید لم بدی

فقط شکمت معلومه 😂

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی