بچه ها چایی نبات برا زن حامله ضرر داره

۵ پاسخ

آها باشه ممنون عزیزان

زیاد نخور قند میگیری بارداری اولم خیلی زیاد خوردم قندم رفت بالا

نبات شیری بخور مشکلی نداره

فکر نکنم مشکلی ایجاد کنه ، من اوایل بارداری چند باری خوردم ، ولی دیگه الان از چایی بدم اومده

نه عزیزم در حد کم بخور
سعی کن نبات زعفرونی نخوری

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان ساحل مامان ساحل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری