هوس چایی نبات کردم خوردم
آیا ضرر داره توریم میشه

۵ پاسخ

نه هیچی نمیشه به خدا بارداری انقد حساسیت نداره برای همه برای کسایی که سقط مکرر‌دارن فقط حساسیت های خاصی داره

نه بابا چی میشه چقد حساسین شماها من اوایل فشارم میفتاد فقط با چای نبات بالا میومد

الان اشکال نداره،ولی سه ماهه آخر نخور باعث زردی میشه برای بچه،ماه آخر دوغ زیاد بخورین بچه اصلا زردی نمیگیره

نه بابا نوش جان،منم اوایل میخوردم

نههه

سوال های مرتبط

مامان ساحل مامان ساحل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی