۲ پاسخ

من درد معده دارم کاریشم نمیشه کرد 🙂 یهور که میخابم طرف معده میخوایم وقتی فشارش بهش داده میشه دردش خفه میشه😐

میگن نون خشک یا بسکوییت خوبه باعث میشه اسید معده رو جذب کنه

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آراز جون مامان آراز جون روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان آرتا🩵👶 مامان آرتا🩵👶 ۴ ماهگی
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 روزهای ابتدایی تولد