پوشک چه برندی بهتره ؟

۴ پاسخ

مای بی بی عالیه من مای بی بی میگیرم مولفیکس هم سر بچه اولم استفاده میکردم ولی چسباش به درد نمیخورد و زود نم میداد مای بی بی جذبش بهتر بود در کل

من برا بچه قبلیم مای بیبی استفاده میکردم راضی بودم

میگیم از اون نوار بهداشتی بزرگ برا خودمون ک بخوایم بخریم باید اونجا ک میریم بخریم چی بگیم؟

من مای بی بی خریدم قایم کردم واسه بیمارستان سایز صفر ویک

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان lena & Liam مامان lena & Liam ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد