مامانا پوشک چه سایزی باید بگیرم؟
و چه برندی خوبه؟

۳ پاسخ

من مولیفکس گرفتم سایز ۱

من ۰ و ۱ گرفتم برند مای بیبی

یک .از مای بیبی شروع کن .ب پسر من که همه مارکا ساخت همه رو امتحان کردم از این قیمت مناسبا

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان جانا و حنا مامان جانا و حنا ۲ ماهگی
مامان lena & Liam مامان lena & Liam ۲ ماهگی