مامانا پوشک چه برندی خوبه؟

۷ پاسخ

مولفیکس

والا اینجا میگفتن مای بی بی چرته چسبش حساسیت میده فلان
من سایز صفر ۳کیلو دارم میبندم ۱۰۰ تومنم میخرم ۲۲ تاییشو راضی ام
بیمارستانم هانیز دادبهم خوب بود ۲۶۰ تومن بود قیمتش

من هانیز گرفتم تعریفشا شنیدم

من مای بی بی دارم استفاده میکنم
منک راضی ام

مای بیبی گرفتم

من تست شو تاپیک زدم

من که مای بی بی گرفتم میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا  مامان ایلیا  ۸ ماهگی