۲ پاسخ

یک ساعت
ولی بهتره همون اولش خورده بشه
چون سرد بشه نمیشه دوباره گرم کرد

اگه بیشتراز یه ساعت بشه خرابه بدم بچم بخوره

سوال های مرتبط

مامان نور الهدی مامان نور الهدی ۲ ماهگی
مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی
مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی