۴ پاسخ

درک میکنم
منم زیاد تجربه کردم
💔🌱
انشالله که خدا برای ما هم میخواد و یه روزی دلمونو شاد می‌کنه

سلام بچه ها ی دکتر عالی هست ک فقط با پودر گیاهی رحم و تخمدان و اسپرم تقویت میکنه و باردار میشن خیلی کارش خوبه حتی خانومای سن بالا هم ازش نتیجه دیدن

عزیزم منم امروز زدم منفی شد با وجود علائم زیاد پریود و میدونستم منفی میشه زدم

اخی عزیزم 🥺

سوال های مرتبط

مامان هاله مامان هاله هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته پنجم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری