لباس بیمارستانی برای رادین این قشنگه سفارش بدم؟

تصویر
۶ پاسخ

شلوارش قشنگ نیست بنظرم ساده و سفید بخر خیلی شیکتره

عالیه

به نظر من سفید بگیری بهتره بیشتر به نوزاد میاد

طرحش خیلی قشنگه
ولی من واس روز بیمارستانش یه رنگ سفید با طرح تدی کرمی گرفتم چون معمولا اون چن روز اول بچها صورتشون برافروخته و قرمزه و ممکنه اینجور رنگای پررنگی روی صورتشون نشینه

قشنگه اما من اگه بودم سفید میگرفتم

از کدوم سایت میخوای سفارش بدی گلم

قشنگه مبارکش

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان رقیه🩷 مامان رقیه🩷 ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی