خانما کیا تو شیردهی قلیوم میکشیدن ؟

۶ پاسخ

همینجوریش شیرمون مقوی و خوب نیست
قلیون هم بکشی،نیکوتین هم بره توی خون و بعد شیر...
گناه داره بچه🥺❤️

جاریم یه هفته بعد زایمانش مینشست قلیون می‌کشید با اینکه شیر هم داد هیچی نشد بچه هم یه تن تپلو وسفید

جدای از ضرر خیلی زیادی که داره برای بچه ما که برای یه خانم نمی‌پسندیم . نه برای شما خوبه نه بچه طفل معصوم

به هیچ وجه اینکارو نکنید بچه گناه داره
نیکوتین وارد شیرتون میشه و به بچه منتقل میشه

من که تحربه ی اینکارو نداشتم خداروشکر ولی به نظرم برای بچه خیلی ضرر داره چون درمیاد تو شیر مادر

من میکشم🖐

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان ❤️مهدا خانم❤️ مامان ❤️مهدا خانم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان رویا خانم مامان رویا خانم ۹ ماهگی
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی