من داشتم ولی بالای ۳۷ نبود گلم
منم دارم
برو دکتر شاید سرمایی چیزی خورده باشی دارو بده سرم بزن.
خیلی فک نکنم ربطی به بارداری داشته باشه نگران نباش
پاشویه کن .با اب ولرم .بشین روی مبل پاتو بزار توی تشت آب ولرم تا دمای بدنت پایین بیاد.
جوراب هاتو با ابلیمو خیس خیس کن بپوش تبت رو میاره پایین .
آستامنوفن ک میتونی بخوری
بخور تبت و بیار پایین
من تب ندارم ولی همش لرز میکنم
تب سرما یا حرارت بدنت بالا اکثرا
من همش،سردم میشه لباس زمستونی میپوشم
تب خوب نیست گلم دارو هم ک نمیشه بخوری برو دکتر سرم واست بزنه
من داشتم عزیزم چی شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.