۹ پاسخ

من داشتم ولی بالای ۳۷ نبود گلم

منم دارم

برو دکتر شاید سرمایی چیزی خورده باشی دارو بده سرم بزن.
خیلی فک نکنم ربطی به بارداری داشته باشه نگران نباش

پاشویه کن .با اب ولرم .بشین روی مبل پاتو بزار توی تشت آب ولرم تا دمای بدنت پایین بیاد.
جوراب هاتو با ابلیمو خیس خیس کن بپوش تبت رو میاره پایین .

آستامنوفن ک میتونی بخوری
بخور تبت و بیار پایین
من تب ندارم ولی همش لرز میکنم

تب سرما یا حرارت بدنت بالا اکثرا

من همش،سردم میشه لباس زمستونی میپوشم

تب خوب نیست گلم دارو هم ک نمیشه بخوری برو دکتر سرم واست بزنه

من داشتم عزیزم چی شده

سوال های مرتبط

مامان چش رنگیم🐣 مامان چش رنگیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا😍 مامان هدیه امام رضا😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری