مامانا این کیف پسرونه برای کلاس سوم بده یا خوبه؟؟؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

هنوز کیف نخریدی . آخه چند روز پیش پرسیدی .
بنظر منم اگه میشه پسش بدی برو ساده تک رنگ بخر . اگه نه که هزینه نکن همین رو استفاده کنه

والا بنظرم خیلی قشنگه
واسه پسر سوم دیگ کیفی عروسکی جالب نیس

نه جالب نبست بدرنگه

مبارکه عزیزم خوبه عالیه

نه خوشگل نیس با احترام

قشنگه

خوبه تواین گرونی نروبخر

خوبه عزیزم چرابدباشه

خوبه

چرا بد باشه ؟

خوبه چرا بد باشه

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان رادوین و تودلی مامان رادوین و تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان خوشگله مامان خوشگله ۱ سالگی