۷ پاسخ

اصلا موزو وانیل نگیر خیلی بده من کاکائو گرفتم خوب بود توت فرنگی هم شنیدم خوش مزه هس

من امروز طعم کاکائو سفارش دادم

کاکائو

اگه اضافه وزن دارید نخورید

من کاکائو و توت فرنگی خیلی دوس دارم بوی خوبی هم دارن
اما وانیلی یکم تعمش‌ سخت پسندیدم

طعم موز وکاکائو.روزی یه بار ۲پیمانه توی آب‌یا شیر

موزی خوب
من هنوز مصرف نکردم نمیدونم دیگ چند پیمان در روز فکنم دوبار

سوال های مرتبط

مامان میران💙 مامان میران💙 ۵ ماهگی
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری