دخترا لیدی میل رو روزی چندبار بخورم ؟با شیر؟

۵ پاسخ

نه دکترمن گفت همون دستوری که روش نوشته منم روزی ۲بار ۲پیمونه با ابجوشیده سردشده

با آب جوش باید دوتا پیمونه قاطی کنی بخوری
روزی یه بار کفایت میکنه

من یدونه خوردم روزی یه بار

واااا پس چرا میخوری اونهمه قند داره

مگه چقده وزنش

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان مـــ🌙ــوا مامان مـــ🌙ــوا ۴ ماهگی
مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان ماهک خانم❤️ مامان ماهک خانم❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی