۸ پاسخ

من سرماخوردم ۱۸هفتگی۵۰۰برام نوشت

استامینفن ساده اول اگ ۳۲۵ داشتی بخور اگ‌نبود مشکلی نداره ۵۰۰ ولی باز نصفش کنی بهتره

فکر نکنم بشه ۳۲۵ میشه خورد نهایتش اگه نداری ۵۰۰ رو نصف کن

نه نخور باید ۳۲۰ بخوری

دقت کن کدئین دار نباشه.. کلا هم اگه مصرف نکنی بهتره

۳۲۵بخور

ساده ۵۰۰ یا ۳۲۵ میتونی بخوری

استامینوفن ۳۲۵ بخورین

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری