خانما بیست و سه هفته وزن نی نیتون چقدر بود

۶ پاسخ

نه من دکترم خودش سنو میکنه، گفت پنصد و سی گرم هست، بیست و سه هفته و یک روزم

من خودم ۲۵ که رفتم ۸۰۰ گرم بود

منکه همون نوزده هفته رفتم دیگه نرقتم شگسونو

من ۲۳ هفته و دو سه روز بودم دادم ۴۹۰ بود فکر کنم

بعد سنو انومالی دکتر بهم گفت تا 26 هفته سنو نرم 😐

سونو مگه داریم

سوال های مرتبط

مامان مهدیارم 🩵 مامان مهدیارم 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگي🍓🍼 مامان توت فرنگي🍓🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری