۶ پاسخ

منم خیلی استرس دارم🫠

منم جمعه زایمانمه🥲🥲 استرس دارممم

انشالله ب سلامتی عزیزم بسپار ب خدا..منم پنجشنبه زایمانمه.دقیقا چند هفته ای طبیعی یا سزا🤔

زایمان من یک ماه دیگ هس😢

بسلامتی سز یا طبیعی

ب سلامتییی🥹

سوال های مرتبط

مامان الو مامان الو ۸ ماهگی
مامان نیلو‌ و یزدان 🧸🍪 مامان نیلو‌ و یزدان 🧸🍪 هفته سی‌وهشتم بارداری