خانما برا درمان‌یبوست چی خوبه؟

۵ پاسخ

من دکتر بهم شربت داد عالی بود

اگه پشتت زور زدی زخم یا درد میکنه با سرنگ روغن زیتون بکش به پشتت بزن دراز بکش بزن ی نیم ساعتی دراز بکش اینم هم نرم میکنه شکمتو هم درد پشتت آروم میشه گلم فقط بلند شدی سری برو دستشویی ک روغن ی وقت نریزه

من یبوست شدید داشتم هیچ جوره خوب نمیشدم همه چیز امتحان کردم تا آلو خورشتی خریدم ۱۰ تا دونه شستم انداختم تو قابلمه با ی لیوان آب پختمش قشنگ ک نرم شد خوردم کامل هم صبح درست کن هم بعداز ظهر خوب میشی بعد اون هرروز سعی کن میوه حتما گلابی انجیر هلو شلیل بخوری اینارو میخورم

انجیر رو بخیسانید بعد آب و دونه هاشو بده.خرماخوبه.هندونه. خاکشیر.

کمپوت زردآلو

سوال های مرتبط

در انتضار در انتضار قصد بارداری
مامان کیان مامان کیان ۷ ماهگی
مامان شیرین بیان🩵 مامان شیرین بیان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه💕🥹 مامان جوجه💕🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی