دلستر
تا جایی که میدونم میوه زیاد بخور
آبگوشت -حلیم -کباب-شیره انگور-مغزیجات- خرما بستنی هم میگن خوب وزن میده ب بچه اگه مشکل قند نداری اها یه چیز دیگه هم دختر خاله م میخورد دوقلو بدتیا اورد ماشا الله جفتشون سه کیلو و نیم. بودن شیر و پودر سنجد قاطی میکرد میخورد کلا چیزای مقوی بخور
عدسی
عدس پلو
حلیم
اگر قند نداری بستنی و نون خامه ایی عالیه
مغزیجات
پروتیین
خانوما ،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.