۶ پاسخ

من ۰تا ۳ ماه یکی گرفتم
۰ هم یکی برای روزای اول اگه بهداشتی جایی ببرمش

همون سایز یک هم زیاد نخر در حد چهار دس ۵دس کافیه

صفر اصلا نگرفتم

صفربیرونی لازم نیس

من اصلا سایز صفر نخریدم خیلی زود کوچیک میشه نخر توام

ن بابا صبر یک هفته شاید بتونی تنش کنی

سوال های مرتبط

مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی