مامانای هم هفته من واژن شما هم نیش میزنه از چی؟

۵ پاسخ

😂وای خیلی بده منیکه سزارینم چرا باید همچین بشم نمیخام بچه بیاد تو لگن😫😫

اره من گفتم بدکترم اتفاقا دیروز .گفت داره باز میشه کم‌کم ک بچه بیاد تو لگن برای زایمان اماده بشه

اره

اره منم همینجورم گاهی وقتا هم یه کوچولو خفیف درد میکنه

بله نمیدونم از چیه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی