۸ پاسخ

الهی که سالم و سلامت بگذره و نینی هامون رو سالم بغل بگیریم الهی آمین مهم نیست حالا اینام میگذره

عزیزم دیر نمیگذره کلاااااااااا نمیگذره😑🫥

هم از زایمان میترسم هم از این وضعیت خستم

اتفاقا من هفته های اخر بارداری برام زود گذشت
ولی بچه داری اصلا نمیگذره😅من حس میکنم ۶ ماهه زایمان کردم

من همه کارامو گذاشتم۳۵ هفته ب بعد حداقل سرگرم باشم بگذره

آنقدر صبر کردی یکمم صبر کن🥰

منم دیگه کلافه شدم نه میتونم استراحت کنم نه کارای خونه رو انجام بدم😭

آره خیلی دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی