سلام خانوما من اصلا ترشح ندارم طبیعیه یا نه 🤕

۵ پاسخ

سلام عزیزم مشکلی نبود؟به دکتر گفتید ؟منم مثل شمام نگرانم

منم کلا نداشتم از اولش
این هفته تازه یه کم ترشحم شروع شده

خوشبحالت خواهر🥲منکه دیوونه شدم کلا ترشح زیاد دارم،همیشه...یکی از درگیریام همینه

نه نداشتم

از اولش نداشتی؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری