مامانا این صدک جنین چطوری هست میشه بگین

۶ پاسخ

سلام عزیزم من پیج سیسمونی و اکسسوری نوزاد از جمله هدبند و توربان و کلاه و بادی زیر دکمه و سرهمی و پاپوش و جوراب و ...دارم خوشحال میشم در اینستا پیج منو همراهی کنید @gallery_igul

صدک نی نی من ۳۰هفته ۷۴بوده

تو سنو انومالی بفرسم مشخصعه بهم بگین

مثلا صدک ۵۰
ینی از ۱۰۰ تا جنین تو هفته شما
نینی شما از بچع درصدشون قد و وزنش بیشتر هست دیگه باید نرمال باشع بینی ۲۰ تا ۹۰

عزیزم صدک
ینی نسبت ب ۱۰۰ تا جنینی ک تو هفته شما هستن
از چند درصد بزرگ ترع از چند درصد کوچیکتر

در واقع نمره ای هست که جنین شما بین ۱۰۰ جنین هم سن خودش میگیره بین ۱۰ـ۹۰ اوکی هست زیر ده نیاز به برسی بالای ۹۰ هم همینطور

سوال های مرتبط

مامان یاسین/ یلدا مامان یاسین/ یلدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سامیار🤍 مامان سامیار🤍 ۳ ماهگی
مامان شیطونک مامان شیطونک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری