خانما حركتاي جنين رو از چند هفته حس ميكنيد

۵ پاسخ

من از ۱۸ هفته حس کردم

واقعا سوال منم هست با جفت خلفی هیچی حس نکردم،درواقع هنوز شکم ندارم چه برسه به حرکت بچه

از ۱۵ هفته نبض بود
از ۱۸ هفته لگد

من بیست هفتگی

من از هفته ۲۰ حس میکنم جفتمون خلفیه
ولی رو دخترم ۲۴ هفته فهمیدم جفتمون قدامی بود

سوال های مرتبط

مامان الین و ریان مامان الین و ریان ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🌱✨ مامان جوجه طلایی 🌱✨ هفته هفدهم بارداری
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین مامان الوین هفته سی‌ام بارداری