خانما هفته من حس میکنید جنین رو؟

۷ پاسخ

نه حس نکردم

بله منم کمی حس میکنم

من یچیزابی حس میکنم ولی نمیتونم تشخیص بدم حرکت روده و شکم یا بچه . به طور دقیق هنوز حس نکردم

من یه روز حس میکنم دو روز حس نمیکنم و اون دو روز رو نگران میشم

بله من حس میکردم ولی کم

من اخرای 19هفته حس کردم

یه کم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخود فرنگیم🦋 مامان نخود فرنگیم🦋 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان الین و ریان مامان الین و ریان روزهای ابتدایی تولد