۷ پاسخ

کلا روی جنسیت انتی حساب نباید کرد. انومالیش هم امکان خطا داره انتی ک هیچی

من بارداری اولم رفتم و دکتر گفت نودو نه درصد دختره

من که رفتم برای هر دوتا از جنین هام توی انتی احتمال داد همون شد یکی از جنین هام توی زمان انتی ۱۲هفته ۱ روز بودم اون یکی ۱۷ هفته ۵ روز

من سر اولی ان تی با قطعیت گفت دختره

11 هفته و 7 روز نداریم اون میشه 12 هفته کامل از 11 هفته میشه ان تی داد تا 13 هفته من 12 هفته 1 روز رفتم ک احتمال هم داد ولی قطعی نیست

من 11 هفته و 5 روز بهم گفتن

من سر بجه دومم رفتم درست بود

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری