مامانا کیا ۱۱ هفته رفتن انتی ؟
۱۱ و چند روز بودید؟
جنسیت حدس زد ؟؟

۱۰ پاسخ

من ۱۱ هفته و ۵ روز بودم رفتم اونجا گفت ۱۲ هفته فیکس هستی و کامل جنسیت مشخص بود البته من از قبل بابت سلفری میدونستم و خب درست گفت

من ۱۱ هفته و ۳ روز رفتم گفت ۹۰ درصد دختره همونم شد
ولییییی بستگی ب دکتر و دستگاهش و تجربه اش داره ک چقدر بلد باشه و کارش خوب باشه

من ۱۱هفته۴روز بودم او احتمال دختر داد

من ۱۲ هفته و ۳ رفتم ک طبق ان تی ۱۲ و ۵ بودم
جنسیت هم قطعی بهم گف درستم بود

من ۱۲ هفته و ۶ روز بودم رفتم ان تی
پاش بسته بود گفت نمیدونم آنومالی معلوم میشه
چهار ماهمه هنوز نمیدونم جنسیت بچه رو😮‍💨😤

جنسیت که قطعی نمیگن من‌ ۱۲ هفته و سه روز رفته بودم

من ۱۱ هفته و ۲-۳ روز رفتم دکتر گفت از مدل ستون فقراتش حدس میزنم دختره و نی نی م دختره💕💕

۱۱ هفته خیلی زوده من ۱۲ و هفته و ۴ روز رفتم گفت ۱۳ هفته و یک روزم و حدس ۸۰ درصدی زد

من دوروز پیش رفتم ۱۱هفت و۴ روز رفتم حدس ام نزد

من ۱۳ هفته تمام رفتم احتمال داده دختره فردا میرم آنومالی

سوال های مرتبط

مامان نگار مامان نگار ۸ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری