۱۱ پاسخ

من 12 هفته و 4 روز رفتم احتمال نداد

من بارداری قبلیم. سونو گرافی خوب و بنامی رفتم ک دستگاهش و دکترشو خیلی تعریف میکردن گفت دختره ک درست یود

از من اشتباه گفت به نظرم به احتمالی که دل نبند البته من فکر میکنم اونومالی هم خطا داره جدیدا

عزيزم اصلاااا نرو من ١٢ هفته ٢ روز رفتم جنسيت رو اشتباه گفته بود

من جنسیت احتمال زد و صد درصدشد

عزیزم انتی احتمال خطاش زیاده شما بعد از ۱۲ هفته هم بری باز جنسیتش صد در صد نیست و نمیتونی روش حساب کنی به خود من گفتن ۸۰ درصد پسره ولی بچه ام دختره

شیرینی دوست داشته باشی دختره ...

ترشی پسر هست

چون 11یا12هفته اینا کوچیکه ..خودتون از ویارتون نمیفهمید

الان جنسیت بگن هم صحت نداره ب خواهر شوهرم تو 13هفته احتمال دختر داد بعدش انومالی 18هفته رفت پسر گفت

من رفتم گفت

من هنوز نرفتم اگه کسی جوابتو داد خبرم کن😂😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه علی🐣 مامان جوجه علی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری