من 12 هفته و 4 روز رفتم احتمال نداد
من بارداری قبلیم. سونو گرافی خوب و بنامی رفتم ک دستگاهش و دکترشو خیلی تعریف میکردن گفت دختره ک درست یود
از من اشتباه گفت به نظرم به احتمالی که دل نبند البته من فکر میکنم اونومالی هم خطا داره جدیدا
عزيزم اصلاااا نرو من ١٢ هفته ٢ روز رفتم جنسيت رو اشتباه گفته بود
من جنسیت احتمال زد و صد درصدشد
عزیزم انتی احتمال خطاش زیاده شما بعد از ۱۲ هفته هم بری باز جنسیتش صد در صد نیست و نمیتونی روش حساب کنی به خود من گفتن ۸۰ درصد پسره ولی بچه ام دختره
شیرینی دوست داشته باشی دختره ...
ترشی پسر هست
چون 11یا12هفته اینا کوچیکه ..خودتون از ویارتون نمیفهمید
الان جنسیت بگن هم صحت نداره ب خواهر شوهرم تو 13هفته احتمال دختر داد بعدش انومالی 18هفته رفت پسر گفت
من رفتم گفت
من هنوز نرفتم اگه کسی جوابتو داد خبرم کن😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.