سلام خانوم ها میگم تا کی باید ماهی نخوریم

۱۲ پاسخ

چرا ماهی نخوری عزیزم سالمون قزل

بخور ولی پوستشو نخور

کی گفته ماهی نباید بخوری؟ سالمون ساردین قزل میشه خورد

من میخورم از اول

منم از اولش نخوردم چون اینجا ماهی نمیشناسن مثلا بهشون بگی قرل آلا میخوام ماهی شیر میده میگه همونه🤦‍♀️

من که میخورم عاشق ماهی هستم

وا، مگه ماهی نخوردن داره!!! شما محدود میشی به خوردن چند ماهی و باید بخوری اتفاقا، سالمون، قزل الا و کلیکا، موجب رشد مغز بچه است و خوش گوشت میشه

چرا نخوری

وا دکتر من از اولش گفت هفته یکبار ماهی بخور، قزل یا سالمون، بخور خیلی خوبه برا خودتو بچه

۴ماه به بعد

اینا پیشمون نیستن شربت اینا بیشمون

ماهي خيلي خوب و مقويه. چرا نبايد بخوري؟ هر روز كه نميخواي بخوري. ماهي يكي دو بار بخور

سوال های مرتبط

مامان محمد کوچولو مامان محمد کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حافظ برهان مامان حافظ برهان ۱ ماهگی