سلام بچه ها شما تو بارداری ورم پا داشتین

۱۲ پاسخ

بچه اولم نداشتم الانم بچه دومم. ندارم😜😜

اره من دارم،

پاهام ورم داره ولی کم

اره من 36هفته پاهام ورم کرد

صبح که بیدار میشم ورم دارم بعد میخوابه

تو هفته آخر یکم ورم بعلت فشار بالا

اره دستام پام

بله هر دو پا

من یمی از علائم بارداریم ورم پا بود
هنوزم دارم

آره من دارم الان

سلام من اره
این چند روزه پاهام یکم ورم کرده

پاهام میخان منفجر بشن
کلا ورمم

سوال های مرتبط

مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۷ ماهگی
مامان 🐥☁️ مامان 🐥☁️ ۲ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری