سلام خانم ها تو هفته ی من ورم پا طبیعی کم زیاد نیست؟

۳ پاسخ

من از 20ورم داشتم دکترم گفت ورم با فشار خطرداره

نمک کم بخور
پاتو آویزون نکن رو مبل و میز و اینا منظورمه .
زباد سرپا نباش اینا بدتر میکنه

منم دو سه هفتس ورم هام شروع شده .
دست پا صورت .بدن .مخصوصا دمااااغ

سوال های مرتبط

مامان ❤️و❤️ مامان ❤️و❤️ ۲ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد