۳ پاسخ

عزیزم یکی دو هفته رعایت کن اگر اومد پایین که خداروشکر اگر نیومد باید سریع بری دکتر غدد شاید انسولین لازم باشه

هماتوم ربطی ب قند نداره

من 102بود رژیم غذایی گرفتم کلن شیرینجات حذف کردم برنج وکم کردم.... بیشتر نون وپنیر وخیار میخوردم... الان ک دوباره تکرارش دادم خدارو شکر اومد پایین 75شد

سوال های مرتبط

مامان آوین✨️🍼🎀 مامان آوین✨️🍼🎀 هفته سی‌وششم بارداری