این موقع ها گشنتون میشه چی میخورین؟؟

۱۰ پاسخ

آجیل یا مویز بخور
کشمش گردو بخور
عناب خیلی خوبه برات
یا یدونه سیب رو بهش توحید بخون فوت کن بخور

من الان پاشدم نون پنیر انگور خوردم😂

ماست سون🤤😂

تا حالا بهش فکر نکردم گشنم نمیشه چون اشتها ندارم 😂

املت خوردم

وای من غذا 😭ماه آخر دیگه میترکم

من خیار گوجه پنیر میخورم

بستگی داره چی میلم بکشه
شوهرم روی پایتختی رو پر از گردو و بادوم و خرما و بیسکویت ترد و کراکر ماهی و کلوچه و اینا کرده
یهو چشمو باز کردم هرکدوم خواستم بخورم🥲😂

میوه
نون خشک و پنیر
شیر
تخم مرغ
قرمه
خیلی ناچار بشم کیک
انجیر خشک البالو خشک الو خشک
ولی بیشتر میوه میخورم

گردو

سوال های مرتبط

مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۱ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان السا و تودلی❤️ مامان السا و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آلبالو🍒🍒🍒 مامان آلبالو🍒🍒🍒 هفته سیزدهم بارداری
مامان نور زندگیم🤰👼 مامان نور زندگیم🤰👼 هفته هشتم بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری