مامانا شماهم تند تند گشنتون میشه؟
و سوزش معده دارین؟

۹ پاسخ

دیه بزرگ شن سالم باشن تحمل میکنیم

منم خیلی تند تند گشنم میشه حتی شده تا سفره جمع میشه من گشنم میشه😶دیگ با میوه و لقمه و...خودمو تا وعده بعدی میبرم😂معدمم اره میسوزه

من ریفلاکس داشتم الان باداریم بدتر شد پنتوپرازل ۴۰ دادن بهم مصرف میکنم

اره سوزش معده دارم

توهفته شماکه بودم نمی‌تونستم چیزی بخورم وتهوع داشتم ولی الان اشتها‌ام خوبه

من که دارم میمیرم از بس گشنمه بخدا اسید معده ام قل میزنه اما نون خشک نازک محلی میخورم یا نون جو
و میانوعده هام زیاد کردم
وقتیم میبینم خیلی اذیتم دوتا قاشق شربت منزیم هیدروکساید میخورم ک اسبد خنثی شه

من اشتهام خیلیییی شده ولی بزور خودم میگیرم

من همش گشنممم😫😂

سلام عزیزم تند تند گشنم میشه بعضی غذا هام دلم نمی‌کشه بخورم بی حالم بخصوص امروز

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی