۶ پاسخ

مایعات گرم زیاد بخور حتما لباس آستین دار با شلوار بپوش اگه خونه تون سرده حتما جوراب پات کن

منم مدام عطسه میزنم

منم هرروز مریضم

منم دوبار تا الان مربض شدم😂😂

من این بار دومه سرما میخورم هرسری هم بدمریضم

هر وقت خوب شدی واکسن آنفولانزا بزن تا وسطای مهر وقت هست

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نور زندگیم🤰👼 مامان نور زندگیم🤰👼 هفته هشتم بارداری
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادین🦋❤️ مامان رادین🦋❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق 🌸💓 مامان فندوق 🌸💓 هفته پانزدهم بارداری