۳ پاسخ

آره یه ۵,۶تا بعد سزارین باید بزنی

منم سزارینم. انوکساپارین چی هس؟گ

فکر کنم همه می زنن
کسایی که سز شدن فقط
طبیعی ها نمی زنن

سوال های مرتبط

مامان علیرضاو جوجه ها مامان علیرضاو جوجه ها ۳ ماهگی